Andra advent

Idag har jag haft en riktig mysdag! (ovanligt med mys??) Först väckte min underbara mamma mig och frågade om jag ville följa med henne ut på en promenad i gråvädret, så vi gav oss ut en timma och gick och bara pratade. Svängde in i Solbritt Fredriksons nya butik; CHESS, en blommor och krukor och massa sånt fint, självklart med mycket hög trendfaktor! Solbritt är verkligen en glädjespridare, man blir glad bara av att prata med henne! Fin mamma du har där Sara ;)

saknad: en tv-spelande lillebror

Efter det så kom hela familjen på middag, det blev Älgstek med sås och potatis, underbart! Min absoluta favorit; Kött, Sås och Potatis! Mmmm, loving it. Älskar familjemiddagarna, sitta alla till bords, lyssna till allas prat och skratt och bara njuta av att ha alla nära mig. Jag behöver inte prata mycket kan bara lyssna till dem och må bra inombords, vara lycklig. För det är jag när alla är samlade och jag vet att alla mår bra. Fantastiska.

Sen åkte vi in till Livets Ord för där var det Julkonsert då också mamma var med och sjöng i kören, duktig mamma! Det var väl ungefär samma som övriga år men lite mysigt är det ju alltid. Sen avslutades kvällen med lite tv-tittande hemma hos min fantastiska vän Victoria Edefors (smaskigtskvaller.blogg.se!) Vi såg bl.a Lovligt byta med Mel Gibson och Goldie Hawn, sjukt rolig alltså! Hahah, vi alla undra varför vi inte sett denna förut... Haha.

Nu är det sova som gäller sen imorn blir de till å kolla på lite hus. Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback