Den sista helgen, träning mat och... knäskada.

I Fredags gällde det! Laget drog upp till det omtalade träningslägret i Sandviken (nära Gävle) för att spendera en helg där fylld av innebandy, träning, och teambuilding. Ett träningspass på fredagen, två på lördagen och en på söndagen (idag alltså) följt av två träningsmatcher, motståndet bestående av IBK Alba och Aston. Vi spelade oavgjort mot ett löpvilligt Alba som vann sin division två och kvalade upp till ettan förra säsongen, 3-3. Sen vann vi mot Aston md 5-3. We kicked som ass! Något som inte va lika roligt var första bytet i andra perioden då jag far in i sargen och gör illa det lilla knäet. Kom INTE timat nånstans, jag som ska åka å påbörja mitt seglaräventyr imorgon. SUG! Ska försöka få tid hos läkaren fortare än skitfort... (förlåt Martin att jag inte sa hej då till dig, jag hör av mig!:)

 Kul å se att Nyby håller i vinnandet, vi tappar inte och det ser grymt starkt ut inför kommande säsong. Jag är verkligen ledsen över att jag inte kan vara med och föra oss till seger (vilket vi kommer bli, segrare alltså,) i vilket fall, då laget verkligen är på uppgång! Vi kommer ta det här brudar! Jag finns med om än i tankar, hjärta, själ och internet. I'm always here. Nu tar ni o vinner trean, you go girls!!!

Jag begav mig sedan hem för att äta middag hos syster med dotter som fyllde år idag! (8 år) Världens sötaste. Fick mysa en del med lilla Odessa också, Chihuahuan. Väääärldens mysigaste hund. På riktigt. Synd att jag inte kan ta henne med mig.. Träffa också bror (storebror Niklas) som varit i Nice på företagsresa. 30 grader varmt, sol och vamos a la playa hela veckan lång! Han hade det NICE kan man säga... (höhöhö)

   Det blir intressant att se hur den närmsta framtiden ter sig, kommer jag åka imorgon eller inte? Det är frågan. Dags att fortsätta packa nu. Eller det får bli imorn bitti. Så sjukt trött nu. Jag ska försöka uppdatera,

V
i hörs!!

Kommentarer
Postat av: Sara

va gulligt av dig att lägga upp den där skitsnygga bilden på mig, tackar för den. :)

Postat av: Sara

gulligt av dig att lägga in den där skitsnygga bilden på mig, tack för den du :)

2008-09-01 @ 13:01:56
URL: http://saraajansson.blogg.se/
Postat av: sthor

hahaha visst va de? Jag är toknöjd ;) Tycker du är jättegullig på bilden!

2008-09-02 @ 01:15:05
Postat av: Sara

jag förstår din nöjdhet med den bilden! :)haha

2008-09-02 @ 11:39:54
URL: http://saraajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback