Söndagsbabbel

Hahaha. Gissa vad jag ska göra idag?? Jo då, jag ska s t ä d a ! Haha men jag är inte bitter för jag ska ha med mig min fantastiska o vackra vän, Atoossa som ställer upp för mig och hjälper mig! Det är helt sjukt snällt, jag är så tacksam!!! Annars har helgen varit nice, spelat match med u-laget (katastrof men jag fick röra på mig lite grann iaf ;) sett på film, sett på livetsords premiärmatch i division tre!! Jättekul verkligen, sjuk skön stämning man mår ju bara så .. BRA! Dom vann med 6-2, stabilt och bra. SJUKT roligt att kolla på! Jag kommer in i allians a-hall och vilka är det jag ser? Klacken! och mitt hjärta blir varmt, nu börjar det, på riktigt! Jag har väntat på det här!

Och hur knasigt det än låter så,i tre perioder får jag det.

Lycka.

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fin söndag! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback