ROPEN SKALLA, HELG ÅT ALLA!

Nån annan än jag som vill ha helg? Tycker bestämt att det är dags nu.. Känner mig sådär trött å tråkigt, irriterad utan någon speciell anledning.. Haha det är väl som vanligt då, eller? Det är nog inte många som fått rätt bild av mig den här hösten. Hahaha, hjälp. Kanske för att man inte har ork nog att bry sig om att människor får en rätt bild av en? Att det inte spelar någon roll vad folk egentligen tycker om mig. Jag vet inte.. Kanske är detta inte rätt. Men hur vet man, vet man innan det är över? Det återstår nog att se. Som med allt. (Svammel) Det känns konstigt, känns som att man bara går omkring å väntar på allt hela tiden; bättre tider, bättre möjligheter, bättre utsikter, bättre ekonomi, den perfekta kärleken. Haha! Som att det bara kommer dyka ner från himlen en vacker dag? Patetiskt. Det blir väl som man gör det till, eller? Vad vet jag. Skulle va kul å veta nånting nångång i alla fall.. Kors kors kors..

Vad kan man få ut av livet som man inte upplevt, finns det mer? Nåt bättre än det här?

Ikväll blir det mys med mina underbara flickor, dom är verkligen bäst!! På riktigt. Med dom är jag lycklig. Sen är det lovsångsgudstjänst. Perfekt!

En låt man garanterat blir glad av; Holly dolly song
Haha, don't hate me because me likey.

Kärlek från en till en annan.

/S

Kommentarer
Postat av: kerstin

Vilken felaktig bild har folk fått om dig? Du är ju världens gulligaste, snällaste, vackraste! Så nära perfektion man kan komma... Älskar dig massor!

2007-10-12 @ 19:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback