Mys

Oj oj. Nu var det visst fredag igen. En vecka gången sen sist jag skrev. Det har gått riktigt fort. Men nu är det dags igen! Jag sitter på kontoret i Uppsala, klockan är en minut i halv sex och mörkret har lagt sig utanför. Hösten är verkligen här! Den är mestadels vacker måste jag säga, träden är så underbart vackra! Var ute och åkte i veckan i Södermanland och Östergötland. Det finns så många mysiga små sjöar som ligger å gömmer sig i skogarna. Det är så vackert när vattnet ligger stilla, det ångar lite lätt upp från det iskalla vattnet, dimman ligger lätt över ängarna och träden lyser som solen med bladens gula färg. Det är faktiskt riktigt, riktigt vackert. Han gjorde ett bra jobb där måste jag säga. Heja Gud!

Nu är det helg och det är dags att vila, slappna av, ta det lugnt med nära och kära. Jag säger faktiskt inte nej till det! (säger faktiskt rätt många ggr jag vet men vad gör det.) Låter helt fantastiskt underbart om jag får säga så! Hoppas på mycket sova, många filmer och mycket mys! Ska även jobba lite å sånt där kul, ut o träna kanske?? Mycket man vill göra.. Vill träffa alla glada, vackra och underbara människor jag känner! Haha men vi vet ju alla att det skulle ta aaaaalldeles för lång tid. Eller hur? Haha! (Ja jag skoja ;-)

Nu ska jag och min kära vän Sara Olow åka hem till min kära systeryster med dotter och äta mat och mysa framför teven och IDOLmysa! Låter inte det mysigt eller?

Tjopp tjopp,
Länge lever kungen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback