Montag

Måndag morgon på kontoret. Utanför mig reser sig domkyrkans två torn upp mot den klarblå himlen. Solen lyser! Det är en vacker dag.

Helgen har varit rolig och intensiv. Kom hem från Västerås i fredags natt runt två efter att ha varit på ungdomssamling, och startat 8(!!) nya Ny Generation- grupper!! Åkte ner till Småland på lördag morgon tillsammans med min familj, observera att det var HELA familjen! Händer inte så ofta. Vi åkte ner för att vara med och fira 100-års kalas! Det var min kära kusse som fyllde 20 och hennes farfar Alvar som fyllde 80! Så det vart en heldag/kväll tillsammans med släkt och deras vänner, det var en salig blandning kan jag lova. Haha! Älska Thor-släkten. Inte träffat kussarna på 4 år typ, det är galet längesen! Usch, men det måste vi ändra på har vi lovat oss själva.. (hmm..) Kontentan; Massa galet sköna smålänningar, MYCKET god mat och härlig smålandsanda! Jag Är Nöjd. Så kan man väl säga.. Hemresan igår var underbar, jag, Niklas och Kerstin i en bil, rockade loss, lyssnade på HÖG musik och jag läste emellanåt innan det blev mörkt. Jag njöt verkligen! Det är livet; Bil i mörkret, musik och ett skönt gäng. Yeyy!!

Än en gång; Lycka.

Idag; Heldag på kontoret, förberedelse inför teamresan vi ska på, jag och Petrus. Resan styrs mot Örebro. Vi åker i eftermiddag/kväll och kommer hem på torsdag! Hörs!

Dagens låt; Anna Ternheim - Shoreline

Kärlek
/ fia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback