Back on track.

Spelade match i helgen! Det var faktiskt riktigt kul, och vi vann :) På torsdag är det match mot Årsta, snacka prestigematch alltså. Det lär bli hett! (jag nervös bara jag tänker på det, snabbt över till något annat...)
Såg på en massa filmer i helgen också, däribland "Tro, Hopp och Kärlek" (en väldigt mysig film, helt klart sevärd!), "Goal" och "The Illusionist". The Illusionist var (är) riktigt bra!! Grymt bra, Me likey alot!! Se den! :)

Jag ska vara i Uppsala hela veckan, det känns riktigt nice. På söndag är det dags att återförenas med de övriga teamarna i landet för att tillbringa flera härliga dagar tillsammans under några utvecklande utbildningsdagar! Det ska bli riktigt kul alltså. Sen nästa vecka är det Youth och inflyttning i huset också, det blir trevlish :0)

Jag har en låt på g här som jag tror kan pigga upp nästan vem som helst :) Nämligen...
Vaya Con Dios - Nah neh nah ! Lyssna på den, riktigt riktigt bra! Älskar denna kvinna, ja hennes musik i alla fall.. Måste ha skivan!!!

Nu husmöte,

Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback