Sjuk osv...

Här sitter jag. Snörvlandes och i desperat behov av hjälp med matte C. Någon som e sugen? Åhhhhh.. SÄMST. Jag klarar det inte själv. Ingen som e sugen på å handleda lite.. en retarded haha. Plus att man e sjuk, då finns det väl verkligen ingen som vill hjälpa. Eller kanske någon som vill, men som är för upptagen. Men, man ska inte klaga. Bara till att suga in och komma igen. Trycka i sig lite halstabletter som man inte har och ta fram tio toarullar till snytpapper och en sopsäck och sen är det bara till att köra! Men vart ska jag få kunskapen ifrån, den som jag inte har? Eller jag kanske har den, någonstans långt därinne! hahah.

Hoppas du mår bättre just nu. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Matte C är inte att leka med, fy så tråkigt. Lider med dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback