Kärlek.

Men ursäkta! Eurovision, det är ju inte roligt! HAHA, Dags att lägga ner nu. Slutade med att vi såg på en film istället. Men för övrigt var det väldigt trevligt igår, med brudarna och så självklart matte, erik, anton å BIRA ! HAHA, jag har sagt det förut och jag säger det igen, Vilka stjärnor! Drog till Märsta av alla ställen haha och parta, men som sluta med McD i Uppsala. SÅ sköna! Jag diggar er! weeii :)

Skivan i fredas va rolig! Träffa brudarna :) Och jag säger då de! Samuel Landén! VILKEN kille alltså, röjde s ö n d e r på dansgolvet, helt galen, och ändå hade han inte druckit nåt! Så skööööööön hahaha. Riktigt kul å träffa honom, MHM! 

Idag blir det UKM! Ung Kultur Möts. Det blir värsta nice det. Go Salle och Dreamweavers! Hih. Träning ikväll ? Film med grabbarna ?

Funderingar och åter funderingar! Can't ever my mind be free from complications? haha, guess not.

Kärlek!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback