Jarrå!

Jarrå! Haha så skönt uttryck, visst? Jag gillar det i alla fall hehe. Idag, sov till tolv då jag hade feber igårkväll då jag kollade, men nu har jag det inte längre! Bra va? Underbart! Fortfarande snorig, men det är jag ju iofs rätt ofta..

Idag kommer mormor och hennes "man" hit och Maggan och Tore, mammas moster med man. Det blir trevligt det =) min underbara mamma fyllde år igår! Det glömde jag skriva ve och fasa! Min mamma är absolut bäst. Hon är så vacker, snälla, omtänksam, ja helt underbar! Och hon älskar mig också, det känns bra ;o) Vet ärligt talat inte vad jag skulle göra utan henne. SJUKT BRA KVINNA! hahah. Så det blir till att fira henne ikväll!

Hahaha det är så sjukt, jag har inte gått en enda lektion den här veckan! Ledig måndag - onsdag, sen torsdag, igår så vare teater och jag kunde inte göra matteprovet.. Idag så är jag sjuk (vilket betyder att jag missar fyra lektioner, det är ju ingenting haha.. ) vilket i sin tur leder till no school denna vecka! haha så nice =) Inte långt kvar nu!

Juste apropå det, studentmössorna borde kommit nu! Och det är jag som ska ha koll, får dra till skolan å kolla upp de där alltså! hehe.

jaaa men jaaa. Det blir kalasbra. Får lägga upp lite bilder också sen hih.

Kärlek till alla! Det mår man bra av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback