Dagens..

Åjo, tror ni inte jag glömde lämna tillbaka filmen? Självklart... blir böter på den då! Erik kanske sugen på å betala? Jarrå!! Haha nej då, den står jag för...
NU. Plugg som vanligt. Matematik! Nationella imorgon onsdag. Jodå, jag är laddad (?!). Nått som är positivt att jag verkar fått ihop ett fondtal tills svenskan i eftermiddan, great! Träning med Storvreta ikväll?? Hmm.. måste nog plugga matte i vilket fall.. Jaaa jag ska börja spela innebandy i Storvreta igen, big chocker there huh? Kanske inte. Men det blir bra tror jag. Lite smålattj.. eller? HAHA. Confused women yes!

Jag. Kvinnan med den ambivalenta personligheten. Det är jag. Hmmm.. Jobbigt! Men men, bra också ibland kan jag tro. Det kommer bli bra! Skiva på fredag? Trevligt! :)

Lyssnade på Carl-Gustav Severin idag. BRA! så här kommer dagens visdomsord från honom;

Man kan nå bittert vatten, utan att själv bli bitter.

Bra va? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback