Tjalalalala!

Nu sitter jag här på min lediga dag, Onsdagen. Sov läänge idag, skönt ! Vaknade inte när Tossen gick upp och skulle åka in till tandläkaren. Tack för att du inte väckte mig, hehe förlåt ! Så har jag kollat på Wallander - Den svaga punkten och ätit det jag är bäst på att tillaga, Köttfärssås och spaggetti! Grymt gott faktiskt! Jorå, jag e nöjd! ;o)

Skulle ju jobba med PA:t tillsammans med Emelie idag, men hon e ju sjuk den jokern! Så hon är kvar i Södertälje och försöker bli frisk. Annars går det bra.. Det kan nog bli riktigt bra, om alla är på med rätt inställning och allt ordnar sig med priset och så. Jag tror på det här!

Haha och angående igår, det blev aldrig happy feet för den gick inte i Uppsala, utan det blev the Departed! Bra film, värd att se! Leonardo Di Caprio, het! faktiskt... glömt bort honom en aning haha. Tack tosse för kvällen och allt !

Ikväll, gissa vad som händer då? (Jag menar inte OC nu..) Jo jag ska på fotbollsträning!! Utomhus! haha det kommer bli riktigt roligt!! Eller vad säger du Madde? jippie.

Haaaa de så braaaaaaa!

Kommentarer
Postat av: kerstin

Jag vill också ha Fias köttfärssås...*snyft*

2007-02-03 @ 09:14:36
Postat av: Anonym

det var länge sen du skrev nu Fia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback