Jippiediee

Vi vann mot Funbo i söndags! Det enda laget vi förlorat mot i serien, så det var skönt! Det var även min första match på läänge, och det gick rätt bra med tanke på omständigheterna. Fast igen, det kanske inte spelar någon roll. Men riktigt kul var det i alla fall! Vi har nu gjort 99 mål på 17 matcher, och vi ligger nu plus 62 mål, rätt schysst tycker jag!

Svenska C... Vilken kurs, nu är det tal som gäller, igen! Tacktal.
Varför inte skriva ett tacktal till mitt lag? Enkelt och bra! Ja, så gör vi.  ;0)

Ikväll blir det bio med Tossen(!), Happy Feet, jippiediee!
Nu blir det till att åka tillbaka till skolan efter min lilla håltimma på FEM TIMMAR!

Ha de underbart! :-)

Kommentarer
Postat av: Lonely Soul

Tack Gud att du lever!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback