Guess who's back, back again?

Ja, vart ska jag börja? Jag har nu spenderat två underbara veckor i varma Thailand, det har varit heeelt.... helt grymt otroligt underbart BRA! Kan man säga så? :o) Jag har varit hemma i nästan en vecka nu, och det känns faktiskt till min förvåning bra! Jag är inte deppig eller något och jag tycker det är trevligt, speciellt när snön äntligen har kommit och förhoppningsvis även tänkt å stanna ett tag nu så vi får en ordentlig vinter! Är det inte lite skönt ändå?

Thailand.. har gjort de mest roliga sakerna och hängt med sköna gubbar så att säga, kul vi hade Thoréns! (Thor+Enblom) Vi har bott på fem olika hotell, riktigt kul! Var i Bangkok några dagar, sen i Djungeln ett tag och badade i häftigaste vattenfallet tillsammans med en massa läskiga fiskar som käka på en och tjuvaktiga apor! Sedan for vi till Koh Chang, där vi slöt upp med Enbloms igen efter att vi åkt olika håll från Bangkok. Åkte öppna bilar på de värsta vägarna du kan tänka dig, upp och ner å braaant som bara den, men de va kul! Där red vi på elefanter och liknande, snorklade å hade oss! Snorkla, det är så sjukt coolt! Sen for vi ut till en ö där vi va de enda turisterna, som en robinsonÖ, sjukt fint!!! Sen tillbaka till Koh Chang och sen avslutade vi resan i Bangkok igen där jag höll i en feeeeet pytonorm! haha det var faktiskt kul! hoppas jag ska kunna få upp lite bilder sen..


Mitt underbara lag klarade sig Galant utan mig haha, vi vann de två matcherna då jag var borta, så vi leder fortfarande med sex poäng, så gött !

Men sååå, hänt nå kul hemma då? Ha de underbart!


Kommentarer
Postat av: kerstin

Mycket komprimerad och bra recension av resan! När har du nästa match? Va på innebandy igår; Storvreta-Varberg. Katastrof. Var va du?

2007-01-22 @ 18:20:40
Postat av: fia

jag var på min egna match! nästa match e på sönda kl 10 tror ja i allians mot funbo. kommer du el?

2007-01-23 @ 14:10:16
Postat av: kerstin

Kanske. Ska försöka komma ihåg, påminn mig gärna;)

2007-01-23 @ 21:32:47
Postat av: m

gött fia...

du lever för oss alla:P

pusspuss/m


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback