Solig dag = glad dag.

Idag blir det SM - Final i Globen i innebandy mellan nykomlingarna Täby mot Warberg. Det blir skitkul det! hahaha med biljetterna "skymd sikt", så kul!! Det blir kalasbra de. haha.

Sen blir det 18-års partajj hos Johanna för Johana och Salem, underbara flickor! Salem, finns det någon mysigare att pussa på? Jag tvivlar ;o). Någon dag kanske.. hahah. Du är sötast.

Det var kul å träffa Emma igår efter hennes Israelresa, som vanligt var hon nöjd som få. Underbart. Jag tycker om henne, känns bra att ha en vän som henne, som förstår mig ofta på de plan som jag ibland inte förstår mig själv på. haha. Vi ses ikväll kära du!

Kram på alla! Jag gillar kramar.

Kommentarer
Postat av: emma

Du anar inte hur glad jag blir när du skriver så:) Om det är någon som är glad, så är det jag...för att jag få ha dej som min vän! Du är så fin min kära Fia!! All kärlek


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback