Mixed.

Så. Nu har det hänt. Sorligt. Sista träningen med Rasbo IK. Men kanske inte för alltid? Vem vet...
På lördag bär det av i alla fall, mot sista äventyret, cupen på Åland! Det kommer bli kanoners, å jag mer taggad än nånsin på den helstekta oxfilén black & white på lördagkvällen m m m! Oh nej, skoja inte. Tror det kan blir riktigt roligt!! Kul att grabbarna är med också, livar upp stämningen lite, minst sagt! Har sagt det förut och jag säger det igen, ni e sköna! Me like you! Oh du Sööder, jag säger som Matte, skönt att det gick bra!!

Min käre bror var jag och kollade på idag, spelade match. GUSK - Halmstad som spelar i Allsvenskan (!) i Svenska Cupen. De var duktiga men gick inte hela vägen, kunde ju gått! ;o) Broder va duktig i alla fall som fixa alla sponsorer och så. Ja, han är bra min bror! =)

Underbart att värmen är tillbaka! Man blir ju bara SÅ glad! M m m !!! Hihi =) Hoppas ni njuter lika mycket som jag!

Till sist, imorgon gäller det. Helt förstörd i halsen efter allt sjungande. Kommer jag klara det? Me hope so.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback