Måndagmorgon, alltid lika laddad.

image123Det har varit en trevlig helg måste jag säga. Sm - finalen va bra! Trots att jag inte höll på nått lag direkt. Warberg stog i alla fall som segrare när slutsignalen ljöd genom globen och det vrålades från Warbergs klack. Kul det är att känna sån passion för något! Det var nog det enda som va lite tråkigt, när man inte håller på något och därmed inte kan känna passion på samma sätt. Svensson, han va grym! Avgjorde riktigt snyggt där måste jag ändå säga :o) Grattis Warberg.

Sen fest hos Johanna också, det var trevligt, gastade på singstar som aldrig förr, underbart! ;o) Sk8erboy, du å jag Becky! Så bra! Jag tycker om dig förresten my brown suga (!), du vet det va? 

Söndag. Pallrade mig upp till mötet till slut som var riktigt bra! Ulf Ekman vilken stjärna, han e riktigt bra! Så trygg, riktigt bra. Sen åkte jag ut till Ribbingebäck (drog med mig Mikaela Roséndahl, tack att du ville hänga på! ;o) och åt en sjukt god middag måste jag säga!!! SJUKT gott!! Åt två portioner haha, Way to go B-M! :D 
   Stäääda gjorde jag också, så plugg till Religionsprovet, mhm! Sen hände det roligaste på hela dan, fick besök av nåra riktiga stjärnor, Matte, Erik och Anton! sköna! KUL att ni kom! =)

Hoppas förövrigt på en bra vecka med mycket träning och vårkonsert på fredagkväll kl 19 i rådhussalen!
I helgen blire cup på Åland, sjukt kul men också det sista jag någonsin kommer göra med Rasbo IK. Sorgligt!

Jahaaaaa, slutsvamlat! Ha en underbar vecka alla människor, det är ni värda.

Kommentarer
Postat av: Kellan

Kommer bli grymt! puss

2007-04-23 @ 17:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback