Innebandy..

Då var man back to school igen efter ännu en fullspäckad helg med innebandy och självklart, valet ! som vi vann!!! Go alliansen !!
   och vad gäller innebandyn så vann vi DM, spelade final igår och vann med 5-0! så nu kan vi säga att vi är bäst i uppland. eller nått sånt haha..Så grymt bra jobbat! mitt lag är bäääst, tillsammans med våra enastående tränare, som en av dom även fyller år idag, Grattis basse!! tycker så mkt om dom alla..
    och nu är det första seriematchen i helgen! som jag kommer missa pga att vi åker till polen alla treor =( kul att åka till Polen, men tråkigt att missa första "riktiga" matchen på säsongen! sämst.. men men, sånt händer väl ibland, men får inte hända ofta! jaa så.. Nu måste man bara göra all skolarbete också, som inför våran litterärara rundvandring imorgon onsdag! och psykologiprovet också förstås.. Oj nej, inlämningsuppgiften =/ måste göras nu, Take care!

Kommentarer
Postat av: Mickis

Fialotta pling plong :) Hej!
Hur har vi det denna soliga dag? Du är nog med all sannolikhet i skolan.. Själv sitter jag på jobbet o käkar rulltårta. Mumma! Tänkte faktiskt fråga när din match börjar men inte så kul att kolla om inte du spelar.. känner ju ingen annan i rasbo haha. Får bli nästa helg om matchen är i allianshallen. Har också skaffat blogg nu förresten så förväntar mig lite kommentarer där nu, ok?! ;P Sköt om dig. Du är goooo'

Postat av: m

fiaflickan!

d blir kanon i polen, jag lovar;)
sen kom ihåg du missade en match, jag missade en säsong:O

;) ta hand om dig tills imorn bitti, så sköter jag mig o :)

love m

2006-09-22 @ 17:19:20
URL: http://mrkolflaath.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback