lova, lova mig att det är lov.

What is there to say? Lovet är i full gång vilket innebär att även så är  YOUTH, du är väl där? men jag är inte där, vart är jag ? sittandes hemma med Kent i högtalarna och är färdigtränad med en sträckt rumpa, det är i alla fall vad jag befarar haha, så nu vet alla det!  Hoppas ni lever livet och mår bra, för det gör jag . Tjopp!
                                                                                                                 101417-103
  
Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag
utan dina andetag
  
Vad vore jag utan Dina andetag.                                                      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback