snart är det dags!

Tjoho!! Jag vet att jag e seg på å uppdatera.. men jag har bara inte orkat att ta tag i det hela så att säga :o)
men såå, vad händer?! Lucia har precis förflutit och nu är det inte långt kvar till Julafton! det är helt sjukt vad dagarna går måste jag säga. Kaos! men de e gött det, snart är det bara några månader kvar tills studenten! vad säger vi om det?! finns nog inte många ord som kan beskriva. men studenten kan vi prata mer om senare...

Våran familjs julafton kommer nog bli lite annorlunda i år, för det ska inte delas ut några julklappar! haha tänka sig va? inte ofta det händer.. nej men vi ska nämligen åka till Thailand på nýårsdagen! HEEELT underbart!!!! shena va kul det kommer bli.. ska åka hela familjen plus min kära brors flickväns familj, det kommer bli helt, helt.. grymt häftigt!!!! Jag är mer än NÖJD! tänk er, palmer, turkost vatten! varma soliga dagar när man gör absolut ingenting! haha helt underbart. nej men vi ska vara lite i Bankok några dagar sen till beachen i Koh Chang! åhh.. kommerbli så bra! släpper skolan i en vecka också, så det blir ett långt lov det! God Jul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback