Freitag!

Vi kom till final! Men där tog det stopp.. Det blev 1-3 i finalen mot Råsunda som spelar i div ett i Stockholm, vill tillägga att de inte va särskilt bra! Ärligt alltså :o) Men men, det blidde inget guld den här gången, men det är ju sånt man får ta och suga in och använda till energi. Vi vann i alla fall mot finnarna! Så sjukt skönt å tysta ner dom som vi gjorde, (deras klack va galen!). Så det var gött! Huddinge slog vi också, även det ett topplag i el Stockholmo :o) Vi ska vara i ettan, så är det bara! weeiii...

Varit med mitt kära lag ikväll, dom e för mysiga allihopa haha. Kommer inte träffa dem på länge nu ju! Åker ju iväg på måndag, det är inte lätt.. Missar en massa träningar, min träningsnärvaro kommer minska drastiskt nu! Dåligt! Plus det så kommer jag missa två matcher, ännu sämre! hur ska jag klara mig i Thailand bland Palmer, turkost vatten och stekande sol utan innebandy! Det funkar inte, jag måste nog stanna hemma helt enkelt...

Nyår, dilemmat nummer ett! Nej jag vill inte, jag strejkar!
  - Okej, jag kan väl följa med till stan å leta efter nått å ha på mig då..


Ropen skalla, lägg ner nyår för alla! 

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag såg dig mot finskarna igår. det var inte bra idag. jag skriver själv. puss och kram

2006-12-30 @ 01:25:22
Postat av: kerstin

Hej lilla gumman! Larry är nu fast i bloggarnas värld;) Brietårta och mysbyxor på nyår? Kram gosis

2006-12-30 @ 01:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback