trött..

Jahaaa, kanske e bra om man skriver en rad eller två å håller denna fantastiska blogg uppdaterad, eller vad man nu säger.. Klockan är oo,46 för övrigt och jag har precis kommit hem från match som spelades i allians mot ett elitserielag vid namn Endre från Gotland, då vi spelar i en elitseriecup, högst intressant.. Jag kan ju bara säga att vi förlorade denna match, men so what? Haha, vi spelar i Div 2, detta är mycket bra träning ;o) Spelar mer imorgon då jag dessvärre inte kan deltaga då jag ska åka ner till Jönköping för att gå på bröllop. Det kommer dock bli trevligt! Första bröllopet som jag ensam är bjuden till, från familjen så att säga... Skoj! men hoppas ja hinner hem till söndag så jag kan se slutspelet i cupen. hahaha, vilken entusiasm jag verkar visa eller hur?! Ska gå å lägga mig nu för att om 5 timmar åter uppstiga. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback