ohh denna natt..

Nu sitter jag här i min ensamhet i mörkret, kollat på en riktigt bra film tillsammans med min storebror och hans flickvän. Insideman heter den, helcool, kolla in den.. jag förstog inte att den va slut, man måste nog se den två ggr, men ja gilla den! hehe.

Varit å tränat för övrigt också, innebandy såklart. det var kul! men ja inser att jag måste ut å springa mera för att orka.. men det ska nog gå bra, ska ju vara med i tre cuper framöver, wunderbar! sen blire serien, ska slå skiten ur clara å andy på plan när vi möter dom, moahaha.. nej då, ja ska försöka va snäll mot er ;) love yah! hahaha.

Just det, ska tydligen ha någon sort av kalas imorgon kväll. men det blir inget överdrivet, nått å käka å umgås, ungefär så intressant kommer det att vara, men förhoppningsvis trevligt också :o) Håll ut, jag kommer tillbaka å berättar om hur det gick, gud förbjude.

Annars har jag fördrivit dagen med att vara hos emma, vilken brud alltså, hon e bara för bra, hon som hjälpte mig med den här bloggen haha, du är bäst emma!! tack för att ja alltid får va hos dig :) hälsade på ani en snabbis också, men hann ju inte va med å hänga med allt trevligt folk då ja va tvungen å gå på träning. men det är ju lugnt, lär ju hänga där en del i höst, om dom orkar med mig haha, vilket jag betvivlar..nu ska ja sluta snacka! godnatt och sov gott, det ska jag göra. for now, so long!

Kommentarer
Postat av: clara

Jag ska oxå skaffa en blogg.se igen. Den är lättare attförstå haha

Postat av: emma

nej du är bäst fia! Bloggen är ju riktigt het..ja gillar den;) Keep up the good work honey..kisses

2006-08-21 @ 00:16:47
URL: http://emmahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback