hos ani!

Sitter hemma hos min kära vän anibal och lyssnar på barbie girl just nu! haha. är med lite folk här också, vi har ätit taco och myser nu efter en trevlig dag i sthlm! Blitt lite shoppande, dock inte för min del, men för de andra. Sen var vi på The Voice i Kungträdgården o såg på artister som September, Outlandish, Marie Serneholt, Agnes o DOGGE! Fick se Agnes live, var ju tvungen å se om hon var så snygg som hon ser ut att vara på Tv haha, och jag måste erkänna, hon e snygg! hes var hon också.

Nu ska vi säga bra saker om varandra här haha, så jag måste kila. detta kommer bli intressant! om det kan bli intressantare än den konversation jag haft på msn nyss. hahaha. lev väl!! godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback