...

Idag har varit en dunderbar dag! Slutade tidigt, halv tolv typ, men det var bara för att lärarna skulle ha personalmöte, kommer nog aldrig hända igen, så man får ju passa på att njuta så länge det varar..  Sen så var det deg som gällde, med massa sköna människor, mycket trevligt! som avslutades med stan, har varit på bio ikväll, såg BECK, den var bra!! väldigt spännande.
    Det jag ville berätta var då att när jag gick hemifrån bussen nyss så kollade jag upp mot himmelen och såg att det var alldeles stjärnklart! Det var väldigt vackert, älskar stjärnorna!! Kan kolla hur mycket som helst på dem...är dom inte underbara?  
    Men nu ska jag gå å lägga mig, skola imorn då till klockan halv sex, förlåt mig, jag menar förstås 17.25..måste ladda. Nattens Frid till er alla! 
  
      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback